Dagen♥

Dagen var skojj :D ♥
Eller jaa ganska .
Den började med att man vaknade och fixa sig , som vanligt haha :D
Sen gick man till skolan och där började man med att Håkan berättade att vi skulle på rundtur på bäckadal :)
Kul.
Inte.. tänker inte gå där iallafall :d
Sen hade vi svenska med karin :( tråkigt.
men skrev faktiskt väldigt mycket på min historia :D

Sen hade vi matte, vi pratade för det mesta där för vår lärare sa inte vad vi skulle göra och det va faktiskt mest han som prata :P

Sen var det mat, äckligt :(
sen hade jag håltimma, då satt jag mest i biblioteket för anna hade mix.

Sen hade vi no och sen hemkunskap, va bara 5 minuter på hemkunskapen för jag skulle till tandläkaren sen :p

Aja.. det va min dag ha så kul att läsa igenom :D

Ditt namn:


E-postadress: (visas inte)


Din Blogg:


Skriv här:

        Kom ihåg mig?