Kogänget!

Tjoho! :D
Nu ska jag mysa i min säng och kolla på Kogänget och Underdog på datan ♥
Skitkul jag vet! :)
Jag är ganska barnslig av mig om jag ska erkänna haha.

Ska fixa lite popcorn på spisen, sen kör jag igång! :P
Kan inte fixa popcornen i micron, eller jo jag kan men vågar inte xd
Förra gången vi (jag och min familj) gjorde det så började det brinna i micron, haha, as läskigt!
Och vi var så himla hyper så vi visste inte vad vi skulle göra, så vi tog ett glas vatten och hälde på!
INTE smart! ( vatten på elektrcitet ni vet :p )
Men det funkade iallafal ;D
Sen berättade vi det för pappa, han bara skrattade :p

Aja godnatt sötungar!
Tror inte jag kommer skriva något mer, beror väl på om jag kan sova eller inte.
Men ifall jag somnar GoodNight ♥

Här kommer bilder på filmerna :)






Ditt namn:


E-postadress: (visas inte)


Din Blogg:


Skriv här:

        Kom ihåg mig?